Bild

Hey'All! Nu sitter jag i skolan och har Bild. Ska skriva en uppsats om en konstnär, så jag har valt att skriva om Andy Warhol (målar popkonst). Meen jag är trött och orkar inte, så jag slänger in ett inlägg istället.

Annars har dagen gått ovanligt fort. Hade först No och sen matte. Men jag var tvungen att gå tidigare, eftersom jag skulle dela ut glass i maten. Nu kanske ni tror att vi är en jätte lyxig skola som får glass efter maten, men så är de inte! Utan vi invigde att vårat matsal har fått en namn! Skit löjligt tycker jag, haha. Men iallafall så var jag tvungen att stå där i en timma och hälla på chokladsås på glassen, riktigt kul asså...Not!   Efter den timman hade vi So och nu har vi  som sagt bild.

Efter skolan blir de plugg och sen måste jag dra mig iväg till orkestern. Såå, jag bloggar väl efter det :)

Ha en fortsatt bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0