09-02-19

Hej! Hur mår ni? Själv mår jag mår jag riktigt bra och är på mycket bra humör :) Skolan gick också ganska bra, förutom att jag bara fick G på franska testet :s Det var nog det sämsta jag fått på ett test! UschUsch, måste skärpa mig nu. Sen hade vi VG-MVG delen på matten och det var svårare än jag trodde att det skulle vara, så jag han tyvärr inte med den sista frågan...

Efter skolan köpte jag My och Melissa Maddes present, hon blir ju 16 imorrn!<3 Hoppas hon blir nöjd med det vi hittade (;
För att fira henne drar vi Jag, My, Madde och Melissa till Julius efter skolan och käkar, kommer bli jätte mysigt :)

På rasterna spelade vi pingis, och jag kan säga att jag inte är lika bra som jag var när jag gick i 6,an och 7,an. Men jag får väl träna på det, haha. Snart ska jag iväg till dansen och, ska bli skönt att komma iväg och träna. Mamma har ju vart sjuk i veckan, så det har inte blivit nån träning.

Bloggar igen imorrn (: Ha de bra<3

Kommentarer
Postat av: mmmmmm

men sara :O Så kan du ju inte skriva! det skulle ju vara en överraskning! :O

2009-02-19 @ 19:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0