GodMorgon!

Hej Bloggen! Har alla sovit gott? Själv har jag sovit huur gött som helst. Brorsan är uppe i köket och gör iordning frukost, så jag tänkte slänga in ett inlägg innan jag går och hjälper honom.

Idag närr jag drog upp min sån där persienn (vette fan hur det stavas) och kollade ut fick jag vårkänslor igen! Solen lyste och det var bara en lite snöklump kvar, aaah! Det känns skönt.

Annars ska jag Madde, Melissa och My idag. Hoppas att dom inte sover för länge ;) Får kolla msn när jag har ätit frukost och gjort mig iordning lite. Men nu kurrar magen, så nu måste jag dra mig upp och äta. Hoppas ni får en underbar dag<3


Ps. Det är 1 mars imorrn! Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0