Göteborg

Va i Göteborg med mamma idag :)  Tänkte shoppa mkt, men såklart hittade ja bara ett par byxor, en t-shirt, mascara och ögonskugga...hade tänkt mig lite mer, haha.   Tänkte att man kanske kunde åka in till Skövde imorrn, vill ju så gärna ha ett par vita jeans lr nåt, men mamma tkr att ja ska spara mina pengar.   Men ja fåår ju faktiskt pengar nästa vecka, så om ja orkar blir de nog en liten shoppingtur imorrn och ^^

Annars hade ja de jätte mysigt med mamma, även om de va väldigt kallt och ja fick ont i fötterna. Vi fikade på ett mysigt fik nästan direkt när vi kom fram, tog varm choklad m, grädde, mmm. Till lunch åt vi Sushi, och shit va gott de va! Kände mig jätte nyttig, haha.
Sen va vi såklart tvugna att stå upp i bussen, då de va fullt i hela tåget -.- o ja började må jätte illa..ingen bra kombination.
Men nu har ja inget mer o berätta om min shoppingtur, så ja ska sätta mig vid  tv'n en stund, och sen går ja nog o lägger mig tidigt ikväll :)

Go'Kväll <3




T-shirt - Gina Tricot
Jeans som går till vaderna, baggy model - Gina Tricot
Mascara - Maybeline New York (ingen bild)
Silvrig ögonskugga - Loreal (ingen bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0