Grattis Madde!

Idag fyller lilla Madde 16 år! Först i skolan sjöng vi för henne, innan syslöjden, inne i syslöjden och i matsalen :) JätteSkojj, hih.  Sen hade vi bad, körde stafetter och hjälp vad trött jag blev i armarna! Trodde de skulle ramla av. Efter det blev det att skynda sig i duschen för att hinna sminka sig innan engelskan började, jag blev kvar sist som vanligt, haha! Sen gav vi Madde hennes present också, det var en mini scrapbook som vi gjorde igår :) Vi blev nöjda och Madde blev nog glad också ^^ Sen drog vi iväg till Julius och åt hamburgetallrik, och det var hur gott som helst! Fast det var så mycket, så jag orkade inte äta upp allt. Sen satt vi på Julius i en eller två timmar och pratade (: Skit mysigt.   Sen var Madde tvungen att gå hem och fortsätta fira, så då åkte jag hem och satte mig här.

Ikväll blir det att chilla vid tv'n och kolla på Let's Dance :) Sen vet jag inte om det går något annat bra på tv, men det märker jag väl. Slänger in ett inlägg efter Let's Dance också.
CeYa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0