I'm Going Down!

Hej Bloggen!

Har vart en ganska normal skoldag, lagom tråkig typ. Förutom rasterna såklart, alltid lika skojj med flickorna<3  Men efter första lektionen var jag tvungen att åka till tandläkaren, skulle bara plasta och skrapa lite, så jag hann precis tillbaka innan matten började. Då fick jag tillbaka mitt matte prov, och jag blev inte särskilt nöjd, G+... Hade hoppats på ett VG, men det provet var svårt. Men det känns som om jag går neråt! Först G på franskan och nu G i matten... INTE BRA :O
Får hoppas att det bara var en engångshändelse, hihi.

Annars har jag kännt mig lite smådålig hela dagen, har haft huvudverk och så, usch. Men efter idrotten var jag på så bra humör, så jag tänkte inte på det. Men när jag kom hem tog jag febern, och såklart hade jag lite över 38 graders feber :( Så det blir ingen träning idag heller, FAN! Kände ju att jag behövde det, har ju inte blivit nåt på två veckor. Men jag får gå och spela med Melissa ialla fall :) Men sen blir det hem och vila, eller plugga...

Men nu måste jag gå och fortsätta på mig Svenska, kom igång väldigt bra igår, så nu ska jag bara finputsa lite och öva in allt. CeYa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0