KvällsBlogg

Hej Sötnosar!

Har inte blivit nåt bloggande idag, förän nu då. Men har ju firat mami idag, och sen har jag suttit och läst igenom mina faktapapper om Titanic, ska skriva om det i min fria uppsats i So'n. Jag har aldrig varit såhär ivrig att få göra en uppsats, men Titanic är något som jag är väldigt intresserad av, så jag har suttit i några timmar jag läst och strykit under viktiga delar, så jag kommer förbered på Tisdag.

Annars har veckan varit ganska seg, har haft mitt muntliga Nationella som kändes mycket bra. Så nu ska det bli jätte skönt med helg, + att vi är lediga på måndag, så det blir en extra lång helg ;D

Imorrn ska jag vara med Madde, Melissa och My. Kommer bli lika kul som vanligt. Känns som om vi aldrig är längre, pga skolan och alla jefla läxor! The School is keeping us apart!
 
Men får hoppas att det inte är så mycket läxor nästa vecka, så kan vi nog hitta på nåt om alla känner för det? :)

Måste be Madde att få låna en annan Titanic också...men tvärr är hon hos sin pappa, men jag kan fråga om vi kanske kan hämta den ändå, känner verkligen för att titta på en annan version än den med Leonardo och Kate!

Men nu ska jag sätta på tv'n och dricka lite cola, om inte all kolsyra har åkt ur, haha. GodNatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0