KvällsBlogg

Förlåt att jag skriver så sent, min broder satt vid sin data efter Let's Dance och då kom jag såklart inte inn på internet... Men nu kan jag äntligen sätta mig här!
Såg ni på Let's Dance?  De gjorde iallafall jag, och det finns ju bara en och han heter Morgan! Han är ju helt wunderbar, haha. Men eftersom det var Kina/Japan tema så satt jag och väntade på att Reflection från Mulan skulle komma, men nee, den kom aldrig :(  Det var lite tråkigt tycker jag. Menmen, George åkte ju iallafall ut, ganska skönt det för han var ju stel som en pinne. Så nu ska bara Carl-Jan och hon...som dansar med Tobias, hon med rött hår. Kommer inte på vad hon heter just nu, hah.

Imorrn får jag inte sovmorgon, måste på genrep kl. 10 inför konserten med Helene Sjöholm på Söndag. Men efter det blir det att vara med Melissa, My och kanske Madde, ska bli kuul :)

men nu måste ja dra, CeYa imorrn<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0