Melodifestivalen del 3.

Hej alla söta! Nu har jag tittat på Melodifestivalen och ännu en gång blev jag riktigt nöjd! EMD och Molly till final, super. Fast sen tyckte jag inte att BWO's låt var riktigt dålig, de ska hålla sig till upptempo/techno låtar.
Men nu till EMD. GoodLord vad Danny var sexig :o Han passar riktigt bra i kostym och höghatt, haha. Sen ser ju inte Erik och Mattias helt fel ut heller, men Danny är...MUMSIG! haha. Sen får man ju inte glömma låten, den var riktigt bra! Så jag hoppas att det går bra för dom i finalen :)

Tidigare idag var jag på genrep inför konserten med Helene Sjöholm imorrn, gick mycket bra även om vi är hur många som helst. Hoppas bara att det går lika bra imorrn.
Efter repet var jag med Madde och My (Melissa kom också sen, kl. 19) och vi lyssnade på musik, tog kort med Maddes nya kamera och kollade på film, All the boys love Mandy Lane. Usch, jag trodde aldrig att jag skulle gå med på att se en thriller. Men som tur var va filmen inte alls läskig, bara konstig. Så om jag har tur får jag inga mardrömmar inatt, hihi. Sen när Melissa kom lyssnade vi mest på musik och tog kort med hennes kamera. Såklart blev det massor av skratt också, blir ju alltid det med sånna underbara flickor <3

Men nu ska jag kolla på Hot Chick och äta Daimbitar. Vi hörs imorrn. Pussar i Massor<3

Kommentarer
Postat av: SANIBO

EMD!!

2009-02-21 @ 22:17:05
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: melissa

jag kom ju halv 6 och inte 7 :O

2009-02-21 @ 23:48:56
URL: http://melissaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0