Melodifestivalen del 4.

Så var den sista deltävlingen färdig. Har varit en väldigt bra Melodifestival iår faktiskt.
Min favorit idag var såklart Agnes, så det var bra att hon gick vidare direkt. Sen vet jag inte riktigt med La Viox, det vår något med den som gjorde att den blev bra, även om den inte var bra...hänger ni med`? haha
Tyckte dock att det var synd att Sarah Dawn Finer inte gick vidare, hennes låt lät som en vinnarlåt på något sätt.

På dan idag var jag med Madde. Melissa och My kom inte, de hade kanske missuppfattat vad jag sa i torsdags. Men jag och Madde hade de roligt ändå :) Först gick vi till hennes mamma för att hämta en film som dom inte hade, så då gick vi istället till VideoGottis och köpte godis. Sen gick vi hem och satte oss vid datan och kollade på olika klipp.

Sen fick jag låna Eight Below av henne istället för Titanic (som hon inte hade). SÅ den ska jag titta på nu :) PussPuuusss


 Hej Igen!  Nu har jag tittar färdigt på filmen och tjockat i mig godis, så nu mår jag illa :s Men filmen var helt underbart bra! Om ni itne har sett den så är det ett måste.

Men jag har inte så mycket att berätta mer, så jag bloggar mer imorrn. GodNatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0