PluggPlugg

Hej Bloggen! Sitter nere i källarn och gör lite engelska, samtidigt som jag är inne på msn och lyssnar på musik. Läste igenom min Svenska förut och jag kom faktiskt upp i 13 minuter! Visserligen stammade jag endel, men det kommer jag säkert göra i skolan och, så det kommer nog gå bra ändå...hoppas jag! Jag vill ju inte stå framför klassen och göra bort mig totalt, haha. Men jag lyssnade på de andra i klassen idag och det gick bra för dom, så det får jag hoppas att det gör för mig och.

Spelningen gick bra, men jag kände att jag inte kunde koncentrera mig så bra, var verkligen hur trött som helst! Kan bero på att jag inte är helt frisk... Men jag hoppas att jag inte är sjuk imorrn, för tro det eller ej så vill jag JÄTTE gärna gå till skolan! Haha, kan knappt tro det själv, men jag när man ligger hemma så saknar man alla i klassen så himla mycket :)

Men nu ska jag ta och fortsätta med mitt engelska häfte, har endel kvar att göra..tyvärr.

Bloggar imorrn efter skolan :)  GodNatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0