Semlor<3

Hej Bloggen!

Har precis ätit kvällsmat, var ovanligt gott faktiskt. Och sen har jag äntligen börjat på Svenskan! Jag har redan skrivit tre sidor, men när jag läser det för mig själv blir det bara ungefär 6-7 minuter om jag inte minns fel...så jag har endel jobb kvar att göra, men det är så skönt att jag äntligen har kommit igång :D

Sen var jag och köpte en Hallonsemla efter skolan och tog med mig den hem. Madde följde med mig, hon skulle också ha tagit en, men hon kännde inte för semla, så hon tog en Arraksboll :)  Sen var jag tvungen att skynda mig hem och slänga i mig semlan, tycker egentligen att det är fel att stressa i sig en semla, men var ju tvungen... hade ju orkester halv 5. Men den smakade jätte gott ändå!  Men vet ni vad? När jag kollade i kylskåpet efter lite mjölk, då hittade jag något...en påse med...SEMLOR! haha, mamma hade tydligen vart och köpt efter jobbet. Så det blir två semlor för mig idag, woho! Jag älskar semlor <3

Men nu ska jag kolla vidare på alla sidor och sen ska jag fortsätta med svenskan, bäst och göradet nu när det går så bra.  Detta blir sista inläggen för idag btw.  PussPuuuusss <3


Ps. nån som vill hjälpa mig med att fixa bloggen? I'm a womman in NEED xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0