Skövde

Nu har ja kommit hem från Skövde, lr ja har vart hemma sen halv 5, men har inte hunnit blogga innan. Gick faktiskt bra, kom i tid till bussen, hittade fina saker och ja tog rätt buss hem.  Men ja va ganska osmart som tog mina tunna tights, då de va riktigt kallt ute, och sen hade ja toffs, så ja kunde inte ha på mig min mössa heller. Men ja gick mest inne på Comerse, så ja frös iaf inte ihjäl, haha!

Först gick jag till Vero Moda, där ja köpte ett linne med leopardmöster och ett par trosor. Sen gick ja och kollade lite smink och plånböcker, men ja hittade inget. Sen blev ja lite småhungrig, så ja gick till Donken och tog en milkshake och strips. Efter den snabba lunchen gick ja vidare till Gina där ja köpte en T-shirt, och ja hittade också fina ringar, men ja använder itne de, så de köpte ja inte.

Sen... ja gick till Kicks igen och köpte rouge. Ja tänkte köpa eyeliner också, men hade itne tillräckligt mkt pengar ute, och ja hann inte gå och ta ut pengar eftersom ja behövde gå till bussen.

Gjorde bort mig lite vid busstationen, men de orkar ja inte berätta om, så nu ska ja fortsätta titta på The Hills innan ja går och hjälper mamma med maten :)

CeYa<3


Dagens Outfit: Linne - Gina Tricot, Jacka - Gina Tricot, Tights - Lindex, Långa strumpor - Lindex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0