Söndag

HeyAll!   Nu har ja precis smällt i mig en 150 grammare från Rossies, och ja känner mig som en ballong! Haha. Under sportlovet ska ja vara jätte nyttig, inget godis...iaf inte så mkt ^^

Annars har ja vart med Madde idag, va jätteskojj som vanligt. Vi spelade X-box 360 och skulle även spela Playstation 1, men de blev ingen bild när vi kopplade in de i tv'n :/  Så vi gick o hämtade lite fika istället, mkt gott va de!
Sen gick vi tallbax till mitt rum och började lyssna på mina gamla skivor, som Absolute Kids 1. Hade jättekul, och vi hittade även många bra låtar att spela i Balvagnarna när vi slutar 9,an! De är ju egentligen inte så långt kvar nu...sorjligt, ja kmr ju sakna klassen hemskt mkt.<3
Men iaf, sen satte vi oss vid datan och kollade på disneyklipp och så.

Kl 8 kom maddes mamma och hämtade henne, och en stund efter de åkte ja o mamma och hämtade hamburgarna :)

Nu ska ja titta på den sista halvtimman av Americas Best Dance Crew, och detta blir nog de sista ilägget för idag, så ja skriver imorrn, första dan på sportlovet, Häärligt!

Ha en fortsatt trevlig kväll.     CeYa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0