HejBloggen!

Nu har jag kommit hem från skolan, lika trött som vanligt. Hade matteprov och franska test, och jag kan säga att matten gick 1000gånger bättre än franskan! För på franskan tog läraren med saker som ja inte hade pluggat nåt på, och hon hade inte sagt att man behövde plugga på't -.- WellWell, får hoppas på de bästa :)   Förövrigt såg jag helt sjuk ut idag! Jag hade nämligen inte så mycket smink, och efter lunchen var nästan allt borta, uschusch. Men som tur va så hade jag bara idrott och franska kvar :)

Ikväll blir det spelning med Melissa :) Var ju ingen spelning förra veckan, så de ska bli kul att spela igen (;
Efter det ska jag bara slappa! Jag skulle egentligen plugga till den andra delen av matteprovet, men ja glömde böckerna hemma, så det blir inget med det, haha.   

Bloggar senare ikväll :)   CeYa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0