Vårkänslor

GodEftermiddag.

Tycker inte ni att det känns lite vårigt? När jag cyklade till skolan i morse var det jätte ljust ute, snön var nästan borta och det luktade vår, på något sätt. Det känns riktigt skönt, är så trött på snön och kylan. Vill  kunna vara ute länge utan att frysa ihjäl, hihi.


Annars då? jag kom ialla fall hem från skolan för en timma sen ungefär. Så nu har jag gjort en äggmacka och har äntligen skrivit färdigt min Engelska berättelse! Känns så himla skönt! Nu behöver jag inte göra något mer idag, och inte imorrn heller :D Men i helgen måste jag köra igenom min Svenska, men det kommer nog gå bra.

Skolan var ganska slö, och jag var inte den enda som tyckte det. På matrasten satt ja, Madde, My, Melissa och Julia i sofforna och alla höll på o somna, förutom mig! Kände för att vara pigg de sista lektionerna, haha.  På höll två st föredrag, och en höll på i kanske...20 minuter, om inte mer! Jag fattar inte hur han klarade av det. Usch, haha. 
Annars har det inte hänt så mycket mer.

Snart måste jag åka och möta brodern min. Vi ska köpa present till mamma som fyller år imorrn :) Hoppas vi hittar något fot, så jag kan åka hem och vila en stund till innan det blir dags för dans. Vi får se om jag orkar blogga lite senare ;)
CeYa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0