16Juli!

Hej igen!

Var som sagt ute och sprang förut, och det gick faktiskt bra! Fick dock håll typ tre gånger :/ Men jag sprang/joggade minst 3 km och gick ca 1.5 km, och sen gjorde jag 100 sit-ups, så jag är jättestolt över mig själv !

Om en halvtimma-timma ska jag gå till Melissa. Vi ska köpa lite gott till bion ikväll, Harry Potter och Halvblods prinsen! Har längtat jättelänge efter att få se den, och när jag såg Behind the magic igår blev jag ännu mer sugen på att se den! Har älskat alla andra filmer, så denna kan ju bara bli bättre, right?

Dagens outfit;

- Tröja - Gina Tricot
- Shorts - Avklippta gamla "highwater byxor"

Sen gjorde jag en ny frisyr (för mig!), blev nöjd med det. Tvinnade bara två slingor och fäste dom med hårnålar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0