buhu!

jag mår inte bra! Har inte kunnat äta ordentligt, jag är trött hela tiden, mår illa pch har huvudverk! Stackars mig :(
Jag som tänkte ge mig ut och springa med mamma...men det blir nog inget med det, om jag anstränger mig känns det som att jag kommer svimma eller nåt...

Menmen, nog om mina bekymmer! Jag åkte till torpet igår kväll och umgicks med mammaoch pappa. Var jättemysigt, även fast jag jag trött. Sen idag tvättade jag av två bänkar (det var lika kul som det låter, haha) och sen körde jag bil för första gången :D Var läskigt och lite krångligt, men annars gick det faktiskt riktigt bra, råkade bara nästan köra in i ett staket men, hihi.


Nu vet jag inte vad jag ska göra, ta det lugnt och kanske se om jag kan låna brorsans dator så jag kan spela The Sims :) Aa, får se vad jag gör. Puusspuuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0