Hemma en stund!

Hej Bloggen! Var ett tag sen jag bloggade, men jag har spenderat helgen och veckan nere i vårat lilla torp, och jag har inget mobilt bredband :( Men nu är jag hemma en stund ialla fall!

Nere i torpet har vi bla. firat brodern som fyllde 18, grattis i efterskott! Sen i måndags åkte jag, mamma, pappa och mormor och morfar till Baskarp och badade, var ca 21 grader i vattnet (!) så det var riktigt najs! Sen solade jag såklart massa, och brände mig lite smått, hehe.

Igår ville jag åka in till Hjo, så vi efter lunchen tog vi caben in och där gick vi och kikade i lite affärer och efter det gick vi och köpte glass på mitt favoritställe, vet inte vad det heter, men de har ialla fall den godaste glassen ever!

Idag åkte vi in till Skövde, för mamma och pappa skulle kolla på lite saker, och jag gick och kollade ltie klädaffärer, men köpte inget, då jag måste spara mina pengar. Sen åkte vi hem hit och åt lite mat och nu sitter jag och väntar på att päronen ska komma hem från ICA :)

Hur har eran helg/vecka varit? Puuusspuuusss<3


(Tänkte lägga in en "Just nu"-bild, men webcameran funkar inte!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0