Hemma!

Nu är jag hemma från Johannas konfirmation. Var trevligt, god mat och så. Men nu är jag hemma och de är SKÖNT!

Blir själv hemma ikväll. Mamma och pappa åker nog ut till torpet igen, och brodern är på fest! Så jag ska fixa gurkstavar och sätta på Twilight. Har ju läst ut tredje boken nu, så jag måste ju få min Twilight-dos idag, haha!

Imorrn ska jag fika med Madde och Melissa, härligt! Och sen måste jag in till skövde och hämta ut våra biobiljetter till nya harrypotter filmen. Tycker det är konstigt att ja måste hämta ut dom en vecka innan bion är, men det är väl så när det är en sån storfilm :)

Men nu ska jag försöka få Madde att följa med mig och hämta ut biljetterna, inte så kul att åka själv :) Puuusspuuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0