I'm Back!

Hej bloggen! Var ett bra tag sen, eller hur?  Hade tänkt sluta blogga helt, men jag har lite småtråkigt just nu, så why not?

Kan inte lova att jag kommer blogga mycket, men nåt inlägg per dag räcker väl de få läsare jag har...

Iaf! Jag var med Madde idag. Mötte upp henne också gick vi och fikade, blev kladdkaka med grädde och cola ^^
Efter det gick vi in på Lindex, och konstigt nog hittade vi ett plagg som var riktigt snyggt! En Oversize stickad kofta, den var helt lovley! Men tyvärr måste jag spara mina pengar till lite senare i Augusti när jag och mamma ska till Göteborg :( Men who knows, jag kanske köper den där :)

Sen köpte vi lite dricka och gick hem till Madde och tittade på en film och efter det pratade vi och satt vid datan, mys helt enkelt :)

Men nu ska jag...hitta på något annat än att tråka ut just Dig som läser, hehe. Puuussspuuuss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror minsann att det är samma kofta som jag vill ha! :O

2009-07-31 @ 22:50:13
Postat av: Anonym

oj, glömde skriva att det var jag - my som vill ha samma kofta xD

2009-07-31 @ 22:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0