Liseberg

Hej Bloggen! Hur mår ni? Själv är jag jättetrött och hängig :( Men så blir det om man inte sover så mycket dagen innan en heldag på liseberg!

Kommer inte orka berätta allt som hände på liseberg, men jag kan sammanfatta det såhär;

* Perfekt lisebergs-väder
* Lagom mycket folk (max 20 min. kö)
och det bästa av allt
*Massor av snygga killar, mums! (troligen Gothia Cup) Och det var två st som fångade min uppmärksamhet extra mycket. En kom ut från Flumride (va jättenära mitt ansikte, tittade mig i ögonen och log asgulligt!) och en stog i kön till flumride, och han hade världens underbaraste hår, omg! haha

Men nu ska jag försöka fixa mig lite, får se om jag orkar fixa mig nåt. Kanske måste, tänkte åka in till stan och köpa stärkande nagellack! Mina naglar är förj'vliga rent ut sagt! Dom går av jättelätt och dom...de blir liksom lager som går av, och då blir dom ju tunnare på vissa ställen...ush va jobbigt! Aja, så det får nog bli lite fix. Men först ska jag duscha :) Puusspuusss<3

PS.Lägger in bilder senare idag!




Kommentarer
Postat av: THERÉSE

vad kul att det var bra! ^^



och plus för killarna kan jag tänka mig ;)

2009-07-13 @ 15:00:03
URL: http://tettelush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0