Städ-Sims-,och Mysdag!

GodMorgon!  Mamma kom och väckte mig halv10 ungefär, så än har jag bara ätit lite frukost, borstat tänderna och tvättatmig.

Idag blir det att stanna inne hela dan, U6 (cykeltävling) hållerpå i stan idag, och dom cyklar precis utanför vårat hus, MYSIGT! Så jag kommer inte kunna cykla in till stan utan att behöva ta en jätte omväg, så jag ska damma och damsuga mitt rum och sedan ska jag vänta till min bror åker iväg till Skövde så ska jag låna hans data och spela The sims 2 :D Var längesen jag spelade det, och jag har redan bestämmt hur jag ska göra min nya familj, haha neeerd ja är!

Men nu ska jag hoppa i mina myskläder, dock ingen rosa som jag så gärna vill ha! Men jag har nog andra myskläder i min garderob :) Puuusspuuuss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0