Torsdagkväll!

GodKväll!

Är hemma ikväll, har varit på klassträff idag från kl.18-21:30 ungefär. Skitmysigt! Blev lite picnic och sedan skojjade vi runt i parken och lekte lite med Andreas lillasyster :) Usch va jag kommer sakna 9A ...

Menmen, jag har ju inte bara varit i parken. Ne, jag har varit och badat i Vättern, från 11-15 ungefär, hur härligt som helst! Var ca 20 grader i vattnet, och säkert över 25 på land. Så jag har fått mycket färg idag :)

Nu ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra. Är skittrött, men vill verkligen inte gå och lägga mig, haha. Tänker va uppe till...halv ett minst! Kanske inte är så mycket om man jämför med typ Paulina Danielsson som typ aldrig sover, men för mig är 1 sent om jag sitter på mitt rum själv.

Men nu har jag inget mer att berätta, så jag ska hämta min kamera-sladd och lägga in bilder från idag :) Puuusspuuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0