13Juni!

Hej bloggen! Sitter och kollar på The City :)

Idag har jag varit uppe hos Julia och plockar ner allt från Balvagnen. Vi blev dock bara 6 pers, men det gick jättebra ändå. Sen åkte jag och My och hyrde film som vi ska titta på ikväll. Till de blir de chips och cola, så vi ska mysa massa! Vi har frågat och Madde och Melissa vill va med, men det verkar inte som att dom orkar :P

Just det! När vi var hos Julia bestämmde vi att vi skulle fira midsommar hos Emma, så jag frågade päronen när jag kom hem, och dom blev nästan arga! Jag fattar ingenting. Det är alltid OK när brorsan vill vara med sina kompisar på båda Nyår och midsommar, men när jag vill det så tänker dom bara på våra gäster (ex. en tjej som jag brukade leka med när jag var liten), och att jag typ är "otrevlig" som inte vill vara med. Men jag fylalkr faktiskt 16 iår, jag måste få lite frihet lixom...
Aja, nu har jag lättat hjärtat lite, så nu ska jag fortsätta titta på tv (: Puusspuuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0