22Juni

God Afternoon! Hur mår alla sötnosar där ute? :)  Själv mår jag bra, förutom att jag är trött och så.

Min dag har varit bra, vi var ute på två dagis och ett "pensionat-caffé". Sjävl tyckte jag att det gick bäst på cafféet. Sen fick vi fika på alla tre ställen! Usch, jag kommer va ett fetto i slutet av veckan, haha! Neh, men jag får väl träna i veckan.

Nudå? Jag måste nog duscha, känner mig inte så fräch, hehe. Sen måste jag ta reda på vart min bror är, så vi kan bestämma när vi ska äta, då mamma och pappa är i torpet hela veckan.

Men nu har jga inget mer att berätta :) Puuuspuuuss<3

Kommentarer
Postat av: ~ Caroline Babichh

Fin blogg :)

2009-06-22 @ 18:26:04
URL: http://carolinelb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0