23Juni!

Hej Bloggen! Kom hem för ca en halvtimma sen, så jag har fått lite "mellanmål" i magen och sitter och tittar på Sweet 16 UK.

Dagen har även idag bestått av sommarjobb, och idag var nog den bästa dagen, när det gäller framträdanerna, så det kändes bra!

Idag måste jag nog städa på mitt rum. Usch, känns som att jag alltid måste städa! Men jag är väldigt bra på att lämna kläder i fotöljerna och att inte bädda sängen...och då ser det plötsligt jättestökigt ut! Aja, jag har ändå inget bättre för mig, så Why not?

Men nu ska jag först ta det lite lugnt, och sen börja med rummet :) Puuusspuuuss<3

Kommentarer
Postat av: JENNY

sv: häftigt sommarjobb! är det roligt?

2009-06-24 @ 09:18:30
URL: http://jennyfromsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0