26Juni!

Hej! Förlåt, jag har inte bloggat på två dagar nu! Fyskäms!  Men nu är jag ialla fall här och ska blogga lite kort.

Idag var äntligen den sista dagen på sommarjobbet! Har varit jätteroligt, men jag känner att jag verkligen behöver lov nu, är så trött.

Men vi var ialla fall på mitt gamla dagis, jättekul att komma dit, även om dom har gjort om hela byggnaden typ :( Men nu till det viktigaste och roligaste där, Barnen! Det var seriöst de sötaste barnen jag någonsin träffat. Fast killarna var lite...roliga. Dom gick och klappa mig på räva hela tiden, haha. Och det var liksom inte lite lätt, utan med båda händerna och rätt på! Flera gånger om. Sen när vi skulle gå kom en och klängde sig fast på mitt ben och en annan kom om klappade på räva flera gånger om, haha! Men gud så söta som var. MÅSTE ha sommarjobb där nästa år.

Sen hände det inget speciellt. Och ganska snart var jag hemma och hjälpte mamma lite.

Men nu orkar jag inte skriva om något mer, så vi hörs imorrn :) GodNatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0