2Juni!

Oj, det blev ett lite senare blogginlägg idag. Men jag har ingen ork att blogga faktist....inte riktigt lika kul längre. Aja, den får väl vara kvar ett tag ändå!

Men dagen har gått ganska segt. Var på någon tråkig konstutställning sista lektionen. Såg ju han och...shit, tänk att man kan bli ledsen så snabbt! Men jag måste seriöst sluta tänka på han nu, jag gör ju mitt eget liv jobbigt pga att jag tänker så mycket...

När jag kom hem gjorde jag faktiskt ett eget hippie-band av typ, läder-remsor av ett gammalt bälte. Tror nämligen att jag ska ha ett på skolavslutningen, men jag är inte säker, så jag vill inte slösa pengar på att köpa ett när jag kan göra ett som ser precis likadant ut, haha. Så det blev jag nöjd med :)

Idag är det orkester, fast senare träning. Så jag kommer missa Paris new BFF. Men mamma sa att hon kunde spela in det åt mig ^^  Men just nu ska jag snart gå ner och äta, så jag bloggar lite senare, om jag har något kul att berätta. Puuuspuuuss<3

Kommentarer
Postat av: Melissa

skit han bara. han är inget o ha =) <3

2009-06-03 @ 07:36:56
URL: http://melissaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0