3Juni!

Hemma från skolan! Eller jag har varit hemma ett tag nu, men har ätit en varm macka och lite sånt, så har inte hunnit blogga. Men nu har jag lite tid över, så då slänger jag in ett inlägg.

Skolan var mycket bra! Älskar min klass som bara den! På morgonen samlades vi vid Haga-kiosken, och där i från gick vi Åna Rundan (bilder kommer!). Tog klasskort och filmade lite. Sen när vi kom tillbaka till Haga-kiosken köpte vi glass och efter det var det dags att gå tillbaka till skolan. Där fortsatte jag filma massa, ska nämligen bli en Film till Stigge (klassföreståndaren).

Nu hemma måste jag plugga lite So. Diskussionen om EU är imorrn... Sen är det träning tror jag.

Därför mina kära vänner tänker jag sätta mig med So'n nu direkt! Annars blir det aldrig av, hehe. Lägger som sagt in bilderna från idag lite senare ;) Puuusspuuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0