4Juni!

Hej! Jag kommer inte orka blogga mycket, känner mig helt piss! Vill bara gråta av någon anledning...Usch, hatar att känna såhär. Och vet ni vem dom får sota för min dåliga dag? Min mobil! Har slängt den i golvet två gånger sen jag kom hem, så nu ligger den under mig säng...Kanske borde kolla till den snart?

Aja, skolan var helt Okej. Fick VG+ i slutbetyg i Svenska, ganska nöjd. Sen sa min Helt Puckade, Idiotiska lärare en helt förjävlig sak till Melissa. Vill inte ta upp det här, men jag säga såhär; Alla i klassen blev minst lika arg som jag blev, och Melissa stackaren började gråta. Stackare<3 Kan ni förstå att hon gjorde en puckad sak?

Efter skolan åkte jag till Skövde med mamma och pappa och jag hittade en bikini i sista sekunden! Sen hittade jag även en grej som jag ska ha i håret på balen.

Men nu orkar jag inte blogga mer, så jag ska fortsätta sura....Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: madde

vad är det du är sur över? :O

2009-06-04 @ 21:04:12
URL: http://maaddeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0