5Maj!

Hej! Hur har eran dag varit? Min har ialla fall varit mycket bra. Underbar dag med klassen och efter det solning, lovley! Tyvärr är det dåligt väder, och då blir jag väldigt sötsugen, och jag har inget hemma! VIlket är bra ioförsig, men det vore hemskt gott med en liten chipspåse faktiskt, haha.

Menmen, nog om min godis-vilja! Just nu sitter jag och skickar bilder till Isa och Madde, samtidigt som jag tittar på MTV movie awards. Ville egentligen se från början, men jag har ialla fall fått se när Miley tar emot pris för bästa film musik, reklamen för New Moon och när Kristen Stewart tar emot pris för bästa kvinnliga roll :D Hoppas på att få se när hon och Rob Pattinsson tar emot priset för bästa Film-kyss!

Oj, kollade på klockan nyss, och snart måste jag byta om till danskläder! Har genrep klockan 5, inför Nationaldagen imorrn, och just nu är den 4, så snart är det dags attn dra iväg.  SÅ vi hörs ikväll  :) Puuspuuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0