6Juni!

Hej Hopp! Hur mår ni? SJälv mår jag faktiskt bra (äntligen). Har ju varit något konstigt med mitt humör de senaste kvällarna, men nu mår jag sådär lagom bra :)

Var och spelade förut, gick väl sådär, men det var ju svinkallt och små-regnigt, så jag tror alla kände sig lite halft slappa idag, hehe. Men efter det gick jag in på JS och köpte mig en klubba och choklad, som jag ska gå och smaska på nu!

Ikväll är jag och brodern själva hemma, så vi ska beställa lite Kina eller Thaimat och sedan har jag hyrt en film; House Bunny, som jag ska titta på samtidigt som jag äter chips och dipp :)

Men nu hör jag hur chokladkakan ropar däruppe, haha. Så vi hörs senare ikväll . Puuuspuuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0