7Juni!

Hej Sweety! Hur mår ni ? Själv mår jag bra, har precis ätit lite, så livet är ganska gott :)

Känner att jag har varit väldigt duktig idag! Vaknade kl11 i morse, och sedan dess har jag städat och rensat i min lilla byrå. Så nu har jag slängt gammalt/slut smink, papper, smycken jag inte använder och sorterat allt från smycken till underkläder, haha. Tyvärr är sängen inte bäddad, men den struntar jag nog i idag, hihi. Sen har jag även kollat på kläder till Sista natten med Gänget, så nu har jag bestämmt kläder jag ska åka dit i, det jag ska bada i och vad jag ska ha på mig på discot :)

Nu snart måste jag åka och lämna tillbaka filmen jag lånade igår, och även köpa något till imorrn. Vi ska nämligen cykla upp till Havssjön (vilket jag egentligen inte vill), så då vill jag ha något att äta på, typ en liten godis påse eller några kakor. Sen ikväll ska jag och mamma prova bal-frisyr, den är ju nu på torsdag...Shit, STOR klump i magen vid tanken av det, fan :/

men nu måste jag åka, Puuspuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0