9Juni!

Hej Allihopa! Sitter på rummet och tittar på tv samtidigt som magen kurrar. Hoppas att mamma eller pappa fixar mat snart, hihi.

I skolan idag städade vi bara ur skåpen och klassrummet och efter det fick vi åka upp till Julia och fixa balvagnen igen. Denna gången var alla utom två pers i klassen där, mysigt! Vi blev iprincip helt färdig, ska bara sätta i små blommor och sånt, så vi kommer kunna spendera mer tid tillsammans med klassen, grilla och leka lekar!  Kommer bli underbart!

Ikväll hade jag tänkt kolla på Twilight, men jag kom på att det är Paris new BFF, och sen måste jag kolla hur jag ska sminka mig på balen, så det blir nog tyvärr ingen film ikväll : (   Menmen, that's life!

Men nu ska jag titta lite mer på DC :) Puuspuuss<3

Dagens outfit;
stor t-shirt - Rydens
jacka - Calypso
Tights - Gina Tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0