Borta!

Min USB-sladd till kameran är borta! och jag orkar inte gå runt och leta, så det blir inga bilder på dagens outfit. Men jag kan ju berätta typ. Jag har mina vita, slitna leans, vitt linne och min blåa "mys  tröja", allt från Gina!  Om jag hittar sladden i eftermiddag kanske jag kan lägga in en bild :)

Nu är klockan halv 10, så snart ska jag åka till skolan för att ha idrott och engelska, och efter skolan ska jag och Madde gå och sola, känner mig jätteblek nu när det har varit så dåligt väder! Så jag hoppas få lite färg idag :)

Sen gick min längsta nagel av lite, typ på sidan. Så nu är den sne! Dock inte så jätte, som tur är. Vill ju ha mina naglar långa och fina till balen nästa torsdag. Visserligen är det några som är riktigt korta nu, så dom kommer nog inte hinna växa "över kanten". Menmen, Jag ska ialla fall ha mina egna naglar, dvs. inga lösnaglar!

Men nu ska jag fixa lite innan jag drar mig mot skolan, Ha en bra dag! Puuspuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0