EU

Hej Bloggen! 

Just nu sitter jag i datasalen och har So. Som de flesta andra i min klass så hatar jag So!  Nu håller vi på att läsa om EU, och på torsdag ska vi disskutera vad vi kan om det i små grupper. Woho! Super Kul, verkligen...  Men men, jag går inte in för det ordentligt. Jag kommer inte höja mig till ett MVG i ämnet, och jag tror inte att han kommer sänka mig pga att jag inte gör så bra ifrån mig på detta. Så jag kan ta det chill idag.Sen har jag glömt mina papper hemma, så jag kan inte göra något idag, hihi. 

Men nu är det bäst att avrunda innan min lärare kommer, han blir itne så glad om han märker att jag sitter här vid bloggen, hehe. Skriver lite mer när jag kommit hem. Puusspuuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0