Havssjön!

Hej Alla Glada! Tänkte berätta om dagen uppe vid havssjön, hehe.

VI åkte ungefär halv 9, och det tog ca en timma upp dit (!), var heelt slut efter cyklingen, tänk er sjävla att cykla 1.5 mil, och typ bara uppförsbackar. Man blir ganska mör i benen efter det.

Men väl uppe hade vi faktiskt jättekul! Vi lekte lekar, tex; Muffin Man, Bro bro brejja och sånt, illkul! Sen hände det som inte fick hända, jag tappade bort min nyckel! Vi gick och letade överallt, men jag hittade den inte... Men som tur var hade någon annan hittat den, så jag fick tillbaka den tillslut, puh.

Färden hem gick mycket fortare, pga alla nerförsbackar, woho! Sen när jag kom hem läste jag ut New Moon och efter det gick jag och fikade med Linn och min flöjtlärare, trevligt :)

Nu sitter jag hemma och tittar på The hills och tar det lugnt! Ikväll är det massa tv som gäller och sen ska jag soova :)

Puusspuuus<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0