Hemma!

Nu sitter jag hemma och tittar på The Hills. Dagen på "jobbet" har varit bra, förutom att näsan är igenkorkad och jag är hur jävla trött som helst! Jag måste gå och lägga mig tidigt idag!

När jag kom hem var jag grymt sugen på fika, så jag värmde hallon och åt det tillsammans med gräddglass, Lovley! Men nu är jag sugen på knäckebröd, så jag ska nog knalla ner och göra iordning ett :)

Annars då? Jo, jag har bestämmt mig för att vara med familjen på midsommar. Mamma har varit jätteledsen/arg på mig, och jag orkar verkligen inte med det längre, så därför blir det att fira midsommar exakt som jag brukar...Men det blir nog bra ändå.

Men nu ska jag hämta knäckebrööd! Puuspuuuss<3

Dagen oufit;

Tubkjol och body - Gina Tricot.


Kommentarer
Postat av: C.mode

fint :)

2009-06-20 @ 23:30:34
URL: http://carolinemode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0