Myggh*lveten!

JAG HATAR MYGGOR! Mina ben är fulla av jobbiga myggbett efter midsommar, så J*vla jobbigt! usch...

Så, nu har jag släppt ut lite luft, hehe. Jag vaknade för en timma sen ungefär, så jag ska precis börja sminka mig och fixa håret :)

Planerna för idag är att läsa massor i tredje Twilight boken. Och klockan 14 ska jag gå till stadsparken för att möta upp "ex-klassen" för att bestämma datum för Laserdome och Tältning. Hoppas detkommer fler idag än det gjorde förra gången vi skulle mötas :)

I tidigare inlägg sa jag at jag skulle berätta om min midsommmar, men det finns faktiskt inte så mycket att berätta. Vi var ute i torpet med kompisar till familjen. Vi åt sill och potatis, gick tipspromenad, åt jordgubbar m. grädde och sedan blev det grillning på kvällen :) Mysigt, om man räknar bort alla mygg och knott!

Men nu ska jag börja med sminket och håret, ser fördjävlig ut just nu... Vi hörs lite senare . Puuuspuuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0