Ny duschad

God kväll mina små vänner!  Nu har jag precis duschat, vilket var väldigt behövligt kan jag säga. Jag solade idag efter orkestern, och det var riktigt varm idag, varmare än det brukar, så jag blev..öhöm, liite svettig, haha!  Sen har mamma provat att locka mitt hår igen inför balen, den här gången med riktigt bra hårprodukter, så det blev riktigt bra! Sen testade jag även hur jag skulle sminka mig, och jag kommer köra på en enkel look, med ljusrosa nyanser, skimmer och rosa läppar :) Hoppas att det blir bra, och att man inte ser för "vardaglig ut". Men det tror jag inte, ialla fall inte när man får på sig allt.

Men nu måste jag tvätta bort sminket och torka håret, och sen ska jag gå och lägga mig. Så detta blir sista inlägger för idag, och imorrn kommer jag troligen inte hinna blogga speciellt mycket. GodNatt, Dröm Sött<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0