Sista dan i skolan...

Usch! Sista skoldagen...Men det var ialla fall en bra dag, trots pissigt väder. Först tränade vi med kören, och det gick jättebra, förutom att jag inte kan texten till några av låtarna...menmen, hinner kanske träna på det ikväll. EFter det gick vi till en gamal fotbollsplan där hela skolan spelade brännboll, jag hann vara med på en match som vi tyvärr förlorade... Och efter det var det dags för fotboll. 9,orna mot lärarna. Jag var inte med och spelade,. men jag hejjade på som bara den! Det blev 2-2, fast lärarma spelade väldigt tasktigt, haha.

Snart ska jag åka och möta upp Linn, Melissa och My, så ska vi fika och sedan köpa mat till ikväll, då vi i klassen ska grilla och leka lite lekar, lite som en klassfest kan man säga! Känner på mig att det kommer bli LOVLEY!
Men det är väldigt kallt, så jag ska ta på mig mjukisar och plocka ner en tröjja i en väska, så åker jag sen.


Ha en trevlig kväll! Puusspuuss<3

dagen outfit;

allt från Gina Tricot


Bilder från dagen;


Julia, Melissa, My


Linn, Adde


My, Madde, Julia, Melissa


fuutboll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0