Sista natten mé gänget<3

Shit ! eftermiddan/natten igår var helt underbar, nästan mer underbar än skolavslutningen faktiskt! vi åkte till Skara Sommarland runt 15.00 och kom dit 45 minuter senare. Då gick vi direkt till den nya åkatraktionen Tranan, lite små obehaglig faktiskt. Inte läskig, men...obehaglig. Sen åkte vi lite andra saker och sen gick jag, My och Julia för att bada (?!) Fast det var så kallt i vattnet och uppe på land, så vi badade endast i ca 10 minuter. Sen gjorde vi oss iordning för kvällen. Tyvärr var det så fuktigt ute, så mitt hår ville inte vara platt...men det blev bra ändå.

Sen klockan 21.30 kom vi in på discot, och det var underbart! Det fanns två st att välja på, ett som var utomhus i ett tält och ett som var inomhus, som var mer som ett riktigt discotek. Själv tyckte jag att det som var inomhus var roligast, men jag var med madde och melissa, som tyckte att det andra var roligast, så jag fick vara med dom, och det avr inte tråkigt på något sätt, men det var mer "min stil" i det andra. Men ja dansade längt fram vid scenen och sjöng som fan. Så idag har jag ont i fötterna, benen och halsen. Men det är sånt man får leva med när man dansat gärnet två kvällar irad. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0