Skolavslutningen+Bal!

GodMorgon minna små vänner!

Ojojoj! Vilken dag det var igår!  Skolavslutning, där vi gick från skolan till Folkets park på morgonen, och jag hade mina nya högklackade skor, och såklart fick jag skoskav!  Menmen, det är sånt man får leva med. Väl i parken sjöng vi med kören och sen sjöng Jag, Madde, My, Melissa och Linn våran låt som vi har tränat på; Friday I'm in love. Gick riktigt bra :D

Sen var det även stipendie utdelning, och min klass (9a) fick ta emot 6/10, så man kan säga att 9a ägde ut alla klasser totalt! Jag fick inget stipendie, men det gjorde inget :)

Sen var det dags för balvagnarna och det var otroligt att få stå där uppe och skrika! Tyvärr vann inte våran vagn, men jag hade så kul så det spelade inte heller någon roll!

När jag kom  hem åt jag, duschade och sedan började mamma med mitt hår, tog ungefär 1 tim och 45 min Oo, efter det sminkade jag mig och tog på mi klänningen. Sen mötte jag upp Madde, My och Melisa för att ta kort. Och det var min brors kompis som tog dom (han är grym fotograf tydligen), så vi hade en personlig fotograf, känndes ju lite kul! 

Inne på balen åt vi mat och sedan runt halv 9 började vi dansa. Och jag har aldrig dansat så mycket, och aldrig haft så kul! Fast idag har jag riktigt ont i fötterna, men what the fuck!    I had the time of my life<3

Så, det var min skolavslutning<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0