Sommarjobb!

Hej!
Idag vare första dagen på sommarjobbet! Tyvärr började dagen itne så bra. Skulle möta melissa 7.45, men så försov jag mig till 7.15., så det blev att slänga på sig mjukisar, sätta upp håret i en bulle och kladda på sig lite smink innan jag trökade ner en macka i magen. Jag hatar att behövde stressa på morgonen, blir så trött och på dåligt humör. Men väl på "jobbet" var jag glad,, så härlig gäng! När jag kom hem för att äta lunch såg jag att vi hade fått våra Klasskort och Spexkort. Och jag säger en sak; fyfan!
Klasskortet var helt fördjävligt! Jag kommer ihåg att när vi tog korten var det vid ett tillfälle som jag inte var med när han tog kortet, och det vartydligen det kortet han hade valt att använda...FUCK YOU!  Sen syns jag knapt på spexkortet :(


Menmen. Snart ska jag och mamma gå ut och gå, ska bli skönt! Och efter det blir det dusch och kvällsmat :)  Puuuspuuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0