24Mars!

Heej :)

Idag har skolan varit AS CHILL! På morgonen fram till 10 kollad vi på ett hopprepslag typ, och vi fick även va med och hoppa lite. När vi fick se några av deras nummer, och shit va bra d va! De gjorde massa volter och andra coola trix, haha.

Sen fick vi håltimma på matten, så det blev n lång rast som tillbringades i biblo, där Tobbe och Rafael höll på att jaga varandra i datastolar, höll på att skratta ihjäl mig xD Sen var det dags för So, och den lektionen var också ganska chill så efter de var det bara bild kvar. Men...

...I skolan har vi en regel att om läraren kommer 20 min försent får vi håltimma, och bildläraren kom för sent, så typ halva klassn gick hem, men sen kommer hon (25 min försent) och säger att vi måste på lektion, annars får vi skolk! Men jag och Madd sket i de och gick hem istället, så ja kom hem nästan 2 timmar tidigare, woho!!

Men nu ska jag gå och hämta Miley Cyrus - Miles to go, som jag fick låna av Madd idag :D Puussspuusss<3

Kommentarer
Postat av: Madde

FUCK MAUD :D

2009-03-24 @ 15:16:35
URL: http://maaddeeee.blogg.se/
Postat av: Anonym

pucko, du fick inte skolk :D

2009-03-24 @ 20:09:10
URL: http://melissaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0