90210

Hey Sweeties :)   Hur mår alla? SJälv mår jag bra, har ätit kvällsmat som bestod av soppa och knäckebröd, mums!
Träningen gick bra, lite trött men, det blir man ju när man tränar ;)   En sak glömde jag att berätta i förra inlägget; Igår kväll hade jag bestämmt mig för att ta moppen till skolan, och även ge mysan skjuts. Men när jag vaknade och kollade ut så såg jag bara vitt!  Jag fick en sån jävla chock och bara stog där och kollade, sen blev jag jätte tjurig och min morgon hade då förstörts. Så det blev att skicka ett mess till My och säga att hon fick cykla istället.
Fan säger jag bara! Det var ju as fint väder i helgen...PISS!

Nu sitter jag och tittar på 90210, fast det blev precis paus...efter bara 5 minuter! Liksom, varför ha paus så tidigt? Riktigt onödigt tycker jag -.-  Menmen, det är inget jag kan göra åt. Så nu i pausen ska jag nog gå ner och kolla om något har satt på te, det är ju ett måste när man tittar på tv :)

Men nu måste jag skynda mig ner innan programmet börjar! Puussspuss<3

Kommentarer
Postat av: Elena

Heej =) Allt bra? :D

2009-03-23 @ 20:43:00
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Sarah

bajsfjärt<33!

2009-03-23 @ 21:54:41
URL: http://saraheringdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0