A-dag!

Hello SunShines!

Shit va skönt att vara ledig idag! Fast jag sov bara till 9, men det är ju ialla fall 2 timmar längre än jag brukar, och nu känner jag mig pigg. Tyvärr är det inte så fint väder, men jag är bara glad att snön nästan är borta.

Företsen, mamma har på radion i köket och vet ni vilken låt som spelas? Jo, La Voix!  Shit va fort den kom på radion, den var ju med i lördags...hm, lte weird tycker jag.

Men idag ska jag nog vara en stund med Madde och Melissa :) Känns som det var en evighet sen jag såg dom, så det ska bli skönt att träffas. Men först ska Madde klippa sig, så då får vi se om jag och Melissa hittar på något under tiden. Kanske kan gå till Julius och dricka te? Eller bara gå runt på torget? Aa, vi får se hur det blir ;)

Men nu måste jag avrunda, bloggar senare och berättar mer. Pussspuuusss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0