AndraMars!

Hej På er! Hur har eran dag varit? Minm har varit...ungefär som den brukar, dvs. inte så jätte intressant, haha.

Började med No, men då hade vi matte istället, och gjorde något häfte. Sen på matte timman kollade vi på en No film, så det blev lite tvärtom x) Sen hade vi mat, och fyy vilken äcklig mat det var! Pasta och TONFISK! Jag menar, ingen unge gillar väl tonfisk? Om just Du gör det kan du ju säga det, så jag vet att det finns någon som gillar det, haha!

Men sen hade vi So, och då började han med att dela ut våra läxförhör och han läste även en sak som han hade gett bra betyg, och gissa vems det var. Jo, MIN! Jag blev jätte chockad, jag brukar aldrig få bra betyg på mina So saker. Så jag var lite stolt över mitt VG+ och då gick det jätte bra när jag skrev på min uppsats , hihi :)

Sen var det bara Bild, och då skulle jag göra ett porträtt av My, och eh...den blev ganska misslyckad. Bild är nämligen inte mitt bästa ämne... Men jag har VG, så det ska jag vara nöjd för.

Sen stack jag hem, slängde i mig en pirog och två rostade mackor innan jag gick till Marchträningen ( Orkestern ) och sen kunde jag åka hem och slappa!  Nu vet ni hur en vanlig dag är för mig, ialla fall nästan.  Men nu ska jag fortsätta slappa och snart ska jag även dricka te.  Puusss<3

gammalbild!

hmm...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0