ArtondeMars!

Hej Sweetypies!

Hur mår ni? Själv mår jag lite sådär, trött och hängig, pga att jag inte ätit så mycket idag heller.  När jag sa det till mamma och pappa blev de lite små arga på mig, men de blev de för att de bryr sig. Så de sa att om jag inte börjar äta ordentligt får jag inte följa med till Holland :s   Så nu måste Sara skärpa sig!

Men nog om det nu. I skolan hade jag och Emma våran idrottslektion. Den gick bra, fick ett betyg mellan VG och MVG, så det blev jag nöjd med :) Efter skolan gick jag, Madde och My och köpte biljetter till UKM (ung kultur möts), som är en talang-tävling typ. Så på fredag ska vi gå och kolla på de.

Men nu måste jag gå och vila lite. Puuusspuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0